Värnamo dag 2

Datum:2011-11-08 Tid:20:26:52   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Då var dag två över i Värnamo. Första kursen avslutat, och jag fick ytterligare ett diplom att hänga på väggen i mitt kontor. Och imorgon får jag ett till! :)

Vet egentligen inte om jag har lärt mig så jättemycket de här två dagarna, tyvärr. Har ju hållt på så mycket i olika CAD-program senaste tiden, så jag har väl lärt mig en hel del innan. Och det är väl också det som är jobbigt, att jag har jobbat i så många olika program senaste året. Både Inventor, NX och nu Solid Works. Jag skulle vilja göra ett eget CAD-program med det bästa från alla program, för det finns ju för och nackdelar med alla de programmen. Jaja, får väl göra det en annan dag ;) haha!

Nä, nu ska jag hoppa in och ta en dusch, kolla husfruar och packa ihop lite, för imorgon blir det hemförd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0