Tidigare inlägg...

Datum:2011-11-08 Tid:20:41:11   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Oj.. Satt och läste mina tidigare inlägg här i bloggen. När jag var så skoltrött och bara tyckte allt var jobbigt. Att jag var sur för att jag inte kunde köpa hus och allt de där. Det var inte länge sen jag skrev det egentligen. Och kolla nu, vart jag är nu!! Jag har mitt jobb, där jag tjänar pengar och sparar till hus varje månad, äntligen!! Så nu är det bara och vänta på att rätt hus dyker upp... Och har vi tur, så har det precis dykt upp! Råder stor aktivitet där hemma har jag hört, så typiskt att jag är på utbildning precis när det kommer ett bra hus! Var samma sak förra gången när jag var i Alingsås på kurs, fast då var det två hus samtidigt! Jaja, vi får väl se vad som händer de kommande dagarna.... ;)

Men de jag ville säga är att det är konstigt hur snabbt saker och ting kan svänga och ändras. Hur stora kontraster det egentligen har vart i mitt liv senaste året, från att plugga och trivas med det, till att verkligen spy på pluggandet och undra varför man ska plugga och det känns som om man aldrig blir klar, tills att äntligen ha sitt jobb! Ja herregud ja!! Snacka om upp och ner, världens bergochdalbana ju! Men nu är jag nöjd! Nu klarar jag inte!

Eller jo, de finns två stora saker jag vill ha, men det kommer väl ta sin lilla tid.. ;) Och det får det.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0