1:a advent

Datum:2011-11-27 Tid:22:23:22   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Första advent idag. Tiden går så sjukt fort, jag hinner inte med! Mindre än en månad kvar till jul liksom!

Helgen har gått fort som vanligt. Började fredagen med att vara barnvakt till Kajsa. Gick jättebra och var jätteroligt! Tror Kajsa tyckte de var speciellt kul att få leka med Benny en hel kväll och mysa med honom i soffan.

Lördagen blev en riktig julmysdag, med mycket glögg. Jag, Benny och Marcus åkte in till stan på förmiddagen och handlade lite inför julbaket. Sen hem till Marcus och baka pepparkakor, lussebullar och lussekransar, pepparkaksrulltårta och annat gott!

Och idag har vi vart på husvisning igen. Ett hus inne i Ljungsbro. Och vi blev helt kära!! Ååå, vad vi vill ha det huset!! Vi skulle kunna få det så fint där... Göra iordning som man vill ha det... Ååå!! Jag vill ha det! NU!!!!! Skulle ju bli en bra julklapp det ;)

Och mitt under husvisnigen dyker Börje och Gertie upp där! Det hade vi inte en aning om att de skulle komma och kolla. Så det var jättekul! :) Känns extra skönt när de är med och kollar och säger vad de tycker och tänker. För det är ju en så stor grej och köpa ett hus liksom!!

Så efter husvisningen åkte vi hem till oss och åt lite mat och adventsfikade lite. Var ju perfekt att vi bakat dagen innan! ;)

Ja, det är väl min helg det.. Och nu är de väl dags och sova, snart upp och jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0