Blää....

Datum:2011-02-24 Tid:23:59:08   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer


Jag är trött på och vara student.
Jag är trött på att plugga varje dag.
Jag är trött på att det är så mycket pluggande hela tiden.
Jag är trött på att jag inte kan göra vad jag vill på kvällarna.

Jag vill ha ett jobb NU, så att jag kan tjäna pengar NU, så att jag kan handla VAD JAG VILL och framförallt GÖRA VAD JAG VILL PÅ KVÄLLARNA OCH HELGERNA!!!

Fan, jag spyr snart på allt skolarbete! Det tar ju aldrig slut!! BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Men nu är det bara 3 veckor kvar. 3 ynka veckor kvar i skolan. Sen är de över. Sen är det klart. Men det är ändå 3 veckor, och det känns jäkligt tungt just nu...

Blää...

Usch vad jag klagar, men jag blir bara så trött på allt! Känns som alla runt omkring alltid klagar, så nu är det min tur!! JAG MÅSTE OXÅ FÅ KLAGA NÅGON GÅNG!!!!

Nä, 3 veckor kvar.
Sen ska jag klippa mig och skaffa mig ett jobb. På riktigt.

BLÄÄÄÄ o god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på vännen!!



Klaga så mkt du vill, det måste vi få göra för att kunna komma vidare och orka fortsätta. Du är så duktig och ihärdig med ditt skolarbete, så när det känns tufft nu vid slutspurten, kan det vara bra att lätta sitt hjärta lite, sålänge man har hopper och tron kvar på att det kommer gå bra.



Lycka till med det sista, kommer gå jätte bra, tänk på att du är skitduktig och att du klarat allt hittills strålande.



Du är värd det bästa och om om 3 små ynkliga veckor är slitet slut och du kan börja jobba och göra exakt vad du vill, eller inte vill på ledig tid.



En liten klapp på axeln såhär på fredagskvällen.



Kram till dig från mig!

2011-02-25 @ 22:58:24
URL: http://vitaboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0