:)

Datum:2010-10-18 Tid:19:42:09   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Hej alla! :)

Nu var det sådär länge sen jag skrev igen. Men så blir det ju ibland!

Så vad har då hänt sedan jag skrev sist? Nja, inte mycket, men ändå väldigt mycket... Vårt hus håller ju på och gå sönder helt totalt. Är så trött på det här huset! Fick ny vattenskada och nytt mögel inne, i sovrum, kök och hall. Så tapeterna i de rummen på de utsatta väggarna är borta, plus att det de senaste 40 dagarna har stått infrahuvar här inne och värmt upp väggarna för att de ska torka... Blä... De låter massa, så vi får sova i vardagsrummet. Plus att de värmer 50-60 grader, så de blir ju riktigt varmt inne. Så vi har ju inte behövt börja elda än! Alltid nåt positivt!

Men annars är ju trött på denna lägenhet och på detta krångel! Har sagt åt hyresvärden ordentligt flera gåner nu under tiden allt detta strulat hur missnöjd jag är. Och de har han nog märkt.. För så len i munnen som han har vart senaste veckorna har han adrig vart förr! Haha!

Nya tapter blir det ju, och då blir ju jag glad :) Först ville hyresvärden bara måla de skadade väggarna, eftersom han ansåg att det inte var nåt fel på de övriga tapeterna. Men efter att jag gav hyresvärden en mördande blick, så gick han med på nya tapeter. Hehe, utan att jag ens behövde fråga efter det! Hehe! tänk vad en blick kan säga! ;)

Ja, sen har ju skolan börjat igen... Och det är sjukt mycket och göra nu. SJUKT MYCKET!!! Känns som jag pluggar och är i skolan jämt... Så just nu längtar jag tills v 47 när praktiken börjar. För fram tills dess är det fullspäckat på schemat, inget annat än plugg någon gång.. Så någon födelsedag blir det inte i år, det hinner jag inte med! Vilket måste betyda att jag kan få vara 24 ett år till? :D

Usch, börjar ju blir gammal nu... Blä.. 25 liksom, halvvägs till 50 och bara 40 år kvar till pension. Nä fy! Och jag som har så många saker som jag ska fixa innan jag är 30. Gäller att öka nu!

Nä, nu ska jag återgå till mina konstruktionsuppgifter och räkna lite utmattning och kälverkan. Det är grejer det!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0