Halloj!

Datum:2010-05-06 Tid:21:52:16   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Imorgon bitti ska vi åka och kolla på hus!! :D Ligger mellan Slaka och Skeda Udde tror jag, ett litet gulligt hus :) Verkar vara väldigt fint på bilderna i alla fall, får se imorogn om bildern stämmer med verkligeheten. Det är en "eko-by" med 7 st små hus som ligger tillsammans som bara är 10 år gamla. Miljövänliga hus... Jag och miljö.. Nja, vi är ju inte vänner direkt.. :P Haha!! Nä, men jag gillar inte det här med och källsortera och sånt där. Vet inte varför, har aldrig gjort det. Och bor man där, MÅSTE man väl verkligen det... Ännu mer än man måste det idag kankse.. ;) Jaja, vi får se imorgon hur det känns!

Sen kommer Linda hit imorgon på förmiddagen, vi ska försöka plugga lite. (Och fika, det brukar vi ju vara duktiga på när vi ska plugga!!) Sen ska fixa till oss och sen in till stan, partja med klassen imorgon kväll!! :D Ska bli kul!! :D

Föresten så ska vi kolla på ett hus till i helgen! Ett eget hus, utan grannar, någonstans mellan Linghem och Gistad. Det hoppas jag faktiskt mer på än det vi ska kolla på imorgon. Känns som det ligger mer åt rätt håll liksom. Men vi får väl se vad det blir av det, är ju alltid kul och kolla bara.

Annars blir det nog mest plugg i helgen. Måste se till och plugga klart allt inför provet som är efter Kristi Himmelsfärd, kommer inte hinna med så mycket plugg den helgen. För på onsdag är det mormors begravning, då är det nog inte direkt läge att plugga.. Fredag-lördag ska vi på kollo med Bennys familj och släkt, då blir det heller inget plugg. Och söndag... Nä, då blir det inget heller, då händer det andra grejer.. ;) Jaja, slutsatsen är att det blir mycket plugg i helgen i alla fall!

Nä, nu ska jag nog gå och krypa ner, är jättetrött. Fattar inte vad det har vart den här veckan, har vart så fruktansvärt trött hela veckan.. Kankse är för att det är lite mycket just nu, det tar väl på kroppen.. :S

God natt alla mina nära och kära där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0