1:a maj

Datum:2010-05-01 Tid:19:56:50   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Vart på markand i Godegård idag. Regnet hängde i luften när vi åkte i morse, men vi chansade och åkte ändå :) Men det gick bra, inget regn, men massa blåst! Var riktigt kallt och gå omkring där faktiskt.

Handlade lite muffinsformar på marknaden. Eller kankse inte ska säga lite, MYCKET kankse är rätt ord! :P Var faktiskt jättebilligt ;) Formarna var med lite roliga motiv och färger. Gör ju massa och ha muffisarna i roliga formar ju! :D Kolla:

Nu ska det allt bakas!! ;)

 

Köpte också en fin skylt som jag ska ha i sovrummet på väggen:

 




På vägen hem stannade vi på Brunneby Musteri och kollade lite. Benny handlade lite i gårdsbutiken och så åt vi mat där också. Var en jättefin restaurang där på övervåningen med jättegod mat :)

Efter maten åkte vi in till Linköping och hämtade lilla Zigge ♥ Har badat honom nu på eftermiddagen, för han fäller så himla mycket. Mycket hår försvinner ju i badet, men det är verkligen MASSA kvar som han går och tappar hela tiden! Har vart ute och ryktat honom flera gånger, se om han får någon päls kvar sen :P

Nu sitter jag här och dricker lite vin i soffan, var himla länge sen, så det är gott :) Se om jag ska läsa lite i miljötekniksboken sen, kankse går lite lättare efter ett glas vin i kroppen! :P


Kommentarer
Postat av: Anna

åhh.. vilken fin skylt!! Sån vill jag oxå ha!!



Miss you!



Ses imorgon!



Lööv U! <3

2010-05-01 @ 22:15:47
URL: http://annatipsar.blogg.se/
Postat av: Malin

Muffinsformarna var jättefina! Jag vill oxå ha! :) Känns som att det blir mysigare att äta en godsak då hihi. Kram på dä!

2010-05-02 @ 09:02:41
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0