Våffeldagen?!

Datum:2010-03-23 Tid:22:06:12   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer


Läste precis att det är våffeldagen på torsdag... Hmm, vi som inte ens har ett våffeljärn! :P Tror jag senaste åren har lyckats äta våfflor hos vänner och familj istället för hemma. För jag tror nog att jag har ätit våfflor allt!

Kankse skulle införskaffa ett våffeljärn? Fast, kankse inte så kul att slänga pengar på nåt som man bara använder 1 gång/år? Kankse finns nåt för 99 kr på Rusta som duger för de få tilfällena? ;)

Eller så försöker jag väl bjuda in mig själv till nån med våffeljärn som kan göra vållor åt mig!! Haha!! Nån som känner sig manad?? :P

Nä, nu ska jag gå ut med hunden en sista gång, sen hoppa i säng. Sovmorgon imorgon, börjar inte förens 10.40, skönt!! :) Hoppas på att det inte är några hemska djur ute nu när vi ska ut och kvällskissa. Igår var det någ några riktigt monsterdjur ute i mörkret när vi var ute.. Lät typ som ett väldigt, väldig hest och konstigt rådjur som skällde, samtidigt som det skrek liksom. Som om det blev skadat typ, att den fick ont. Eller kanske blev uppäten äv nåt.. :S Lät massa först, sen mindre och mindre... Tills det blev helt tyst... Och knakade och brakade inne i hagen.. Läskigt... När man inte ser vad det är heller!! Så jag och Zigge gick bara till tvättstugan, men det räckte nog, han hann med och göra alla sina behov på den lilla korta biten ;)

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjao!! Våfflor? Våffeljärn? Jag har ett som jag inte packat ner än! :D Den är nog nästan antik men du får gärna låna så slipper jag flytta den nu :P Tror jag får våfflor på jobbet imorn. O det räcker för mej. Är inte så förtjust i våfflor. Du vet var min postlåda bor om du vill låna :) Kram på dä

2010-03-24 @ 21:18:14
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0