Torsdagsmys hos Anna och Kajsa ♥

Datum:2010-03-18 Tid:16:29:58   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Torsdag idag och ledig från skolan! :) Ledig ända tills på tisdag faktiskt! :) Sen skola två dagar nästa vecka, sen påsklov. Hehe, snacka om mjukstart efter praktiken.

Praktiken ja.. Den är över nu i alla fall. Blev ju som sagt inte alls som jag hade täkt mig, tyvärr... Var väl egentligen de två sista dagarna som var bäst, då fick jag vara med ett par konstruktörer ett par timmar. Jaja, hoppas på bättre lycka nästa gång! Hur som helst så är det skönt att vara tillbaka i skolan nu igen, har saknat skolan och klassen! ♥

Idag har jag vart hos Anna och Kajsa! Gosat med lilla Kajsa, blir bara mer och mer kär i henne för varje gång jag ser henne! Hon är så himla mysig och gosig ♥ Vi var ute och gick, åt lunch ihop och bara var. Jätteskönt! :)

Imorgon ska jag åka till Sandra ♥ och kolla hennes och Jimmys nya lägenhet! De har precis flyttat (utan att jag var med och flyttade, kors i taket ;) ) så jag måste ju inspektera! :D Sen ska jag även hämta Amanda i Norrköping, hon ska vara hos oss över helgen ♥

Nä, kanske bäst och gå och börja med maten för mannen är på väg hem från jobbet nu!


Kajsa, världens gladaste tjej! ♥
(Tog bilden från dig, Anna ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0