Torsdag

Datum:2010-03-25 Tid:19:22:34   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Idag har jag vart och klippt mig och gjort slingor! :) Skönt att få bort lite slitet hår och att bli lite ljusare nu när våren kommer. Fick stora Maria Montazami-lockar i håret, kände mig som värsta Hollywood-frun ju!! Haha!!

Träffade Linda på stan och åt lunch och tog en liten shoppingtur. Köpte ett par sommarskor, ett par vita tygskor. Köpte även ny ansiktsrengöring och schampoo + balsam hos frissan. Eller, jag tror att jag fick schampoot och balsamet, tror frisören missade att ta betalt för det. Annars fick jag himla bra rabatt på klippningen eller nåt! ;) Men vad är det man säger, gratis är gott, speciellt när schampoot och balsamet kostade långt över 200 spänn! ;)

Nu på kvällen har jag och Zigge legat här i soffan och myst och kollat på film. Och det ska vi nog fortsätta med resten av kvällen också :)

Imorgon ska jag och Benny ÄNTLIGEN åka till stan. Hehe, vi har sagt det jag vet inte hur länge, säkert flera månader, att vi ska åka in. Men det har aldrig blivit så, har allid kommit saker ivägen... Känner att det har blivit lite mycket av vissa saker senaste tiden, så jag inte har hunnit med det jag själv vill och behöver göra.. Måste väl säga nej lite mer kankse, man kan ju inte vara alla till lags jämt.. :( 

Hur som helst så ska vi i alla fall åka till stan imorgon. Norrköping tror jag närmare bestämt. Ska kolla lite grejer till sovrummet och så, se om vi kan komma fram till hur vi ska ha det där inne! :)

Nä, nu ska jag och Zigge mysa vidare i soffan. Så jag säger god natt redan nu.

GOD NATT!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0