Måste bara skriva en sak till...

Datum:2010-03-25 Tid:20:16:56   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


... innan jag och Zigge myser vidare i soffan...

Men jag undrar en sak... Brukar ni tänka på ert "förflutna"?? Alltså hur saker var förr i tiden, vad man gjorde, vad man inte gjorde, vem man ungicks med, gamla skola/jobb, gamla bostäder, ja allt gammalt egentligen! Hur man hade det förr helt enkelt!

Jag har nog aldrig gjort det förr. Alltså inte ordentligt tänkt på gamla saker. Jag har nog hela tiden bara sett framåt, inte velat se bakåt på nåt sätt... Men jag vet inte varför, men senaste dagarana, ja kankse veckan, så har tänkt massa på det! På gamla vänner som man inte sett på jättelänge, på vilka man kankse umgicks med när man var yngre och sånna saker.

Och vissa saker saknar jag som bara den! Har tänkt massa på när jag och Sandra var mindre. :) Första gången hon och jag träffades. Vi gick i 4:an och hon började i vår klass. Sandra och pappa Ola kom och hälsade på i klassen. Alla vi elever satt i våra bänkar och jobbade. Bänkarna stod två och två, och den personen som satt bredvid mig var sjuk den här dagen. Eftersom det var den ända bänken som var ledig, så satte sig Sandra bredvid mig. Och det var kärlek vid första ögonkastet! ♥ Sedan den dagen har det vart Sandra och jag ♥ Kommer ihåg det som om det vore igår :)

Och tänk allt kul vi gjorde när vi var mindre. Så lite bekymmer man hade egentligen, även om vi tyckte att vi hade mest bekymmer i hela världen med vissa saker. Sakanar den tiden massa.. Vill gå i 6:an igen, vara 12 år, cykla mellan S:t Anna och Bottna varje dag, ibland flera gånger varje dag och bara ha det bra. Bada, sola, tälta, äta glass och läsa Frida!! Haha, det var väl så dagarna var då! ;)

Men sen tänker man på andra saker så fattar man ibland inte hur man kunde vara så dum att man gjorde vissa saker.. Man kankse inte alltid umgicks med rätt personer.. Man kankse inte alltid drack rätt grejer.. Man kankse inte alltid var på rätt ställen... Man gjorde nog mycket dumt när man var ung... :S

Samtidigt är det ju ingenting man ångrar, man lär sig ju av sina misstag... Efter varje misstag vet man att så ska man inte göra igen, och allt blir det det bättre! Man har ju också fått många bra erfarenheten av olika typer av människor, och har kommit fram till att många inte är de som man trodde att de var... Och tyvärr har det ju hänt några gånger, människor som man har haft närmast hjärtat är bara skit. Fy fan, rent ut sagt. Bläää... Är nog därför jag är väldigt misstänksam mot människor. Är rädd att de inte ska vara dem de utger sig för att vara liksom...

Jaja, nu har jag sluddrat lite om det, vet egentligen inte vad jag ville säga.. Och många av er som läser fattar kankse inte heller vad det är jag menar.. Tror att vissa som läser känner sig träffade.. Jaja...

Ville nog egenltigen bara säga att jag är glad och nöjd med mitt liv ♥
Har allt som jag vill ha just nu, min underbara Benny, mina och Bennys underbara familjer, mina underbara vänner, underbara lilla Zigge att mysa med. Ja, jag är nöjd! ♥

Nu däremot, säger jag GOD NATT!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0