Länge sen...

Datum:2010-03-05 Tid:20:09:52   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Ja, nu var det riktigt länge sen..

Men jag har varken haft ork, tid eller lust på ett bra tag att skriva. Sitter framför datorn 8 tim/dag på jobbet, så jag orkar inte sitta ännu mer vid datorn när jag kommer hem från jobbet. Så då har det inte blivit något bloggande alltså!

Har ju praktik fortfarnade. En vecka kvar bara, sen skola igen. Ska bli himla skönt att komma tillbaka till skolan, praktiken var inte som jag ville och hopades på. Utan en stor besvikelse.

Vi har fått sovrummet målat nu i alla fall!! Det var en målare här igår och målade, det blev jättebra! Valde färgen "krita" som är vit men en aning grå nyans i. Var riktigt bra!! :D Så nu ska vi se om vi hittar några fina väggord att ha över sängen. Eller fundera på hur vi ska inreda med grejer på väggarna och sånt! :)

Kan ju passa på att säga grattis till Madde, som fyller år idag!! :D Och även grattis till Linda, som fyller på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0