Hej hopp!!

Datum:2010-03-23 Tid:20:05:06   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

I helgen var Amanda här, från fredag till söndag. I lördags var vi i simhallen i Ljungsbro och badade lite.


Benny och Amanda i bubbelpoolen



Amanda försöker hålla andan så länge som möjligt...



Benny och Amanda



Amanda och Zigge. Amanda ser ut och var helt inne i tv-programmet hon kollar på :P


På söndagen var vi Norrköping heöa familjen och åt först på Bacchus och sen var vi på teater. Vi hade fått biljetterna av mamma i julklapp till "Virus i bataljonen" på Dee Geer. Den var såååå bra!! En sån "Stefan och Krister-teater" eller vad man ska säga. Buskis, heter de väl föresten. Himla bra!! :D :D :D








Nu ska jag äta min jordgubbar som jag köpte idag framför tv:n. Inte långt kvar tills jordbubbssäsongen nu ju! Man måste ju vara lite positiv ju!! :D Då ska det plockas jordbubbar så det står härliga till!! :D I LOVE JORDGUBBAR!!! :D




♥ ♥ ♥ ♥



Köpte ju en ny ljusstake (tyckte jag behövde en till :P ) i fredags när jag och Sandra var på stan. Gillar den massa! Man kan byta ut själva "kragarna" runt ljusen, finns i massa olika fina färger och mönster! Så den kan man alltid ha ju, bara byta ut kragarna :) Mycket smidigt ;)




Men och utan blixt, så det verkligen syns hur den ser ut! :P



Mys med brasan i bakgrunden :)



Nä, nu ska jag äta mina gubbar och kolla vad tv:n har att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0