God morgon!

Datum:2010-07-26 Tid:08:06:01   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer


God morgon alla glada!

Idag är det dags, vi ska äntligen till Gotland!! Åker nu på förmiddagen och är framme i Visby strax efter kl 18. Ska bli så himla kul!

Ska bli så roligt att äntligen få komma dit. Har aldrig vart på Gotland förut. Eller jo, det har jag tydligen, för ganska exakt 25 år sen, men då låg jag i mammas mage så jag kommer ju inte ihåg så jättemycket av det :P Hoppas bara att vi får bra väder och att det inte regnar. Har ju regnat tillräckligt nu senaste dagarna. För, vad gör man på Gotland i en hel vecka om det regnar? Hmm... Kankse kan bli lite småtråkigt...

Vi åker ihop med Anna, Jocke och Kajsa och ska bo hos Jockes mormor i Hejde. Perfekt, mitt på Gotland! :) Jag och Benny har tältet med också, ifall vi vill åka ut på egen roadtripp något under vecka.

Det ända jag är orolig över är båtresan.. Det får INTE blåsa! Det får INTE gunga! Shit, blev liksom sjösjuk sist vi var ute på Roxen och fiskade. Det blåste lite då och var småvågor. Så länge jag liksom sitter och tittar rakt fram så går det hur bra som helst. Men när jag under några sekunder böjde mig ner och skulle plocka upp matsäcken ur kylväskan - då var det kört. Efter det mådde jag illa. Kunde knappt äta. Usch. Bara för att jag inte kollar framåt hela tiden. Fast det är ju samma sak när man åker bil. Kan absolut inte skriva sms eller läsa karta eller nåt sånt när jag åker bil, då mår jag illa direkt. Konstigt.. Men det sägs ju att de som blir åksjuka lätt har för bra balanssinne :P Haha!! Mne jag tror inte det stämmer i mitt fall! Nä, men jag hoppas i alla fall inte att det ska blåsa massa under båtresan idag. Hoppas på att det är fint väder ute på sjön, så man kan stå på däck och kolla ut över havet. Då går det nog bäst!!

Nä, nu kankse det är dags och börja göra klart det sista. Packa ner det sista, äta frukos, duscha och åka!! :D

Hörs om en vecka!! :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åhhh, vart ska jag börja? TACK TACK TACK för dina ord. Dom betyder massor. Jag har varit så osäker på om jag ska dela med mig om så mycket som jag gör, men nu vet jag att jag ska fortsätta med det. Tack tack tack! =) Och tack för stöttningen! KRAM! =)

2010-09-09 @ 18:42:26
URL: http://carolinaelisabet.blogspot.com
Postat av: Carolina

sv: Tack så mycket! Kram

2010-10-05 @ 20:46:42
URL: http://carolinaelisabet.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 08:29:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0