:)

Datum:2010-07-23 Tid:17:46:42   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Hej alla glada!

Vet att det var länge sen jag skrev här. Men har varken haft tid, ork eller lust att göra det. Har vart alldeles för mycket senaste månaderna, så jag har inte orkat. Men nu tänkte jag göra ett litet inlägg i alla fall. Och jag antar att det är människor som vill läsa, kollade statistiken precis, och det har vart lika många besökare som det brukar, trots att jag inte har skrivit på nästan 3 månader. Så det kankse är någon som blir glad nu? ;)

Ja, det är ju sommarlov här... Har vart det ganska länge om man tänker efter, men ändå känns det som det inte har vart det. Har hela tiden varit nåt som ska göras, så jag har inte direkt kännt att jag har haft det lugnt och skönt och ledigt. Börjar sakna skolan nu! Och människorna i skolan! Men om exakt en månad från idag, då är det skola igen! :D

Jaha, vad har jag då gjort i sommar då, än så länge?? Måste nästan punkta upp grejerna:

♥ Jag och Benny har förlovat oss
♥ Midsommar tillbringades i Nyköping/Oxelösund
♥ Vart på Öland tre dagar med pappa och Amanda
♥ Vart ute med båten och fiskat
♥ Vart på Harstena
♥ Grillat, grillat och grillat lite till med nära och kära
♥ Druckit vin och ätit massa glass
♥ Varit i Västervik
♥ Badat, badat, badat
♥ Solat, solat, solat
♥ Läst massa bra böcker

Och vi ska:

♥ Åka till Gotland v.30 med Anna, Jocke o Kajsa
♥ Helsingforskryssning med Bennys föräldrar + bror med familj
♥ Dop av Elmer
♥ Dop av Rasmus + bröllop

Ja, det blir lite grejer faktiskt :)

Tänkte ju lägga in bilder från alla de här grejerna också, men de ligger på externa hårddisken nu. Så jag tar det nästa gång eller nåt. Men en bild från Nyköping hittade jag på datorn i alla fall. Antar att Benny ville fota det jättevackra namnet som står på skylten på bordet! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0