Vardag igen! :)

Datum:2010-01-11 Tid:21:37:37   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Nu är det vardag igen! Helger och jullov är äntligen över, och det är skönt!

Var skönt att komma tillbaka till skolan idag igen. Speciellt kul och se alla igen! :D Har saknat klassen under jul.

Helgen gick fort, men ändå långsamt.. Den var inte helt bra, kan man ju säga... :S Pluggade med Linda hela torsdagen och det gick jättebra! :) Även på fredagen skulle vi plugga, och hon kom hit på förmiddagen. Vi åt lunch, och efter det blev jag jättekonstig. Började må jätteilla.. :S Kunde till slut inte koncentrera mig, så det gick inte och plugga alls. Så Linda fick tyvärr åka hem, för jag kände att jag höll på och bli värre... :S Så när hon åkte gick jag och Zigge och lade oss på soffan. Sen dröjde det ju inte länge innan det satte igång... Magsjuka... Fy fan va äckligt alltså!! Fyyyy!!!! Så fredagkvällen var ju inte rolig...

På lördagen skulle vi ju till S:t Anna, Amanda fyllde ju år. Men jag var ju fortfarande inte bra och orkade inte. Men på söndagen kände jag mig bättre, så på eftermiddagen åkte vi ut!! :D

Fy, magsjuka är verkligen det värsta som finns!! Usch!!

Och Benny skrev sms precis om att han började känna sig dålig, så han skulle åka hem nu från jobbet. Så nu är det väl hans tur... :S Bläää....

Nu ska jag ut och kvällskissa med Zigge, sen hoppa i säng! Och kankse ta hand om sjuklingen som kommer hem vartefter... :S

God Natt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0