Tisdag!!

Datum:2010-01-05 Tid:18:50:24   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer


Idag har jag pluggat på förmiddagen och vart inne i stan på eftermiddagen! :) Känns som jag har hunnit med massa idag, och det är skönt det!! :D

Köpte födelsedagspresent till Amanda när jag var inne i stan. Hon fyller 9 år på lördag! 9 år redan!! Gud vad tiden går fort! Nästan så hon också är ifatt mig i åren snart :P

Igår var jag hos Anna, Jocke och Kajsa ♥ Tjejen växer massor, och det går fort! Var nog 2 veckor sen jag sist såg Kajsa, och det kändes som om hon växt massa och utvecklats massa! Och hon är så himla sör när hon ler, gör det nästan hela tiden ju! :) Var en trevlig dag hos famlijen Nilsson!! ♥

Nu ska jag gå och värma mig lite glögg! Var rea på gögg på Maxi idag, 5kr/flaska!! Hehe, bara hoppas den är god också. :)


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Gögg.. haha.. är de nåt nytt? ;) Tack för sällskapet! Alltid lika trevligt att ha besök av dig! <3

2010-01-05 @ 19:32:00
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0