Rensat kameran

Datum:2010-01-28 Tid:19:57:28   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Rensade kameran, och hittade massa bilder, bland annat från när Benny fyllde år!


Hade gjort massa smörgåstårta. Och det blev massa över, fick äta i flera dagar efter :P



Nova, Nicoline och Amanda




Paketöppning, och Nova vill gärna hjälpa till :)



Benny, Nicoline, Amanda och Victor



Sandra, Jimmy, Ankan och Jenny



Donna hoppade upp och lades sig mot Tessans bebismage direkt och pratdade med bebisen :)




Marcus, Evelina och Fredrik spelar Buzz


I söndags följde jag med Benny ut och pimplade lite på förmiddagen. Och kolla vilken jättefisk Benny fick! Han var såååå stolt!! :P

 


Ja, precis, vart är fisken?? Var tvungen att zooma ganksa mycket för att den ens skulle synas, lilla fisken:



Ser ni, vilket monster! Vilken fisk!!! :P


Ja, det var ltie från kameran det!

 

Jag har fortarande inte hört nåt från min handledare.. Mailade nu igen, hoppas verkligen att de hör av sig imorgon..

 

Idag har jag mest tagigt det lugnt igen. Underbart! Var hos familjen Nilsson på eftermiddagen och blev bjuden på jättegod mat! :D Och gosade massa med Kajsa, jag är helt kär i henne! Gullungen!! Nästan så jag tänkte ta med henne hem... ;) Hihi..

 

Sen har vår hyresvärd vart här idag, och kollat på vår vägg i sovrummet igen. Den som det var mögel eller vad det var för någonting på i somras. Så nu tog hyresvärden beslutet om att vi får nya tapeter där inne!! :D Härligt! Vi ska ha någon ljus färg i alla fall. Mycket mer än så vet vi inte än. Ska åka in och kolla imorgon, så det kan bli gjort snabbt! :D Jag skulle vilja ha vita målade väggar med något fint väggord eller dikt eller någonting målat över sängen. För jag tycker det är så himla snyggt! Men det var ju inte hyresvärden så himla pigg på.. För vi var ju tvungen att ha någonting "neutralt". Men om vi nu bestämmer oss fär att vi vill måla på sånna där väggord, så går det ju faktiskt att måla över när vi flyttar, om det nu är så att de som ska bo här efter oss inte gillar det. Jaja, vi får väl se imorgon vad vi hittar för någonting roligt!!

 

Nu ska jag gå ut och göra mig en kopp te och skriva inköpslista till imorgon, börjar bli lite tomt i kylskåpet!


Kommentarer
Postat av: Björn

Oj oj oj vilken baddare, att han vågade hålla i fisken... Mycket imponerad :)

2010-01-28 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0