Lista 2009

Datum:2010-01-03 Tid:22:28:37   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Måste ju göra en sån här lista nu när det är nytt år igen! :)


- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Vågade testa nya saker! ;) 

- höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

- dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är...

- vilka länder besökte du?
Inga, faktiskt... :(

- är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Nej, det tror jag inte, jag har nog det mesta som jag vill ha! Eller ett eget hus, men det tar ju ett par år till, tills det blir av! ;)

- vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Dels 1/1, eftersom jag blev arbetslös då...
Men även 24/8, då började ju skolan och det var dags att ta tag i livet igen! ;)

- vad var din största framgång 2009?
Att jag började plugga!! :D

- största misstaget?
Hmm, kommer inte på nåt!

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inget allvarligt i alla fall.

- bästa köpet?
Färgpennor till skolan!! Haha!! :P

- vad spenderade du mest pengar på?
Har inte köpt nåt "stort" i år vad jag kan komma på... Så mest pengar spenderades väl på hyran :P

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker, speciellt att jag kom in på skolan!

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Finns flera

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! :D

- vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting, är nöjd med det jag har gjort!

- hur tillbringade du julen?
Hemma i S:t Anna

- blev du kär i år?
Jag ÄR kär ♥

- hur många förhållanden?
Min Benny ♥

- favoritprogram på tv?
Desperate Housewives är ju alltid bäst! Men Hollywoodfruarna var ju himla kul och se!! :D

- bästa boken du läste i år?
Har läst flera bra böcker!

- största musikaliska upptäckten?
Hmm, vet ej

- något du önskade dig och fick?
Japp :)

- vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade hemma med familj och vänner.

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej, faktiskt inte! Inte vad jag kan komma på i alla fall! :)

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil? Ja, jag är väl jag, och jag är som jag är!!

- vad fick dig att må bra?
Nära och kära ♥

- vem saknade du?
Sandra ♥

- de bästa nya människorna du träffade?
Tobbe & Tessan plus alla i klassen!!

- årets största kärlek?
Benny ♥

- årets besvikelse?
Att alla människor inte är så bra som man vill tro...

- årets bästa?
Skolan!

- årets snällaste?
Benny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0