Ledig!! :D

Datum:2010-01-27 Tid:21:47:04   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer


Ledig ända tills på måndag nu!! Så himla skönt!

Skolan är över för 6 veckor framåt, nu blir det Siemens istället!! :D Ska bli jättekul och komma ut i verkligheten igen och se hur det är att jobba igen. Kommer säkert vara jättejobbigt första veckan, nu när man inte är van vid det längre. Sen blir man van vid och jobba och det kommer vara jobbigt att gå tillbaka till skolan :P

Nä, men de ska bli så roligt! :D

Har fortfarande inte pratat med min handledare jag ska ha där... Har hört av mig ett par gånger, men inget svar än från rätt person. Så än så länge vet jag ingenting, inte vart jag ska vara, med vem eller när. Men det kommer väl under veckan! :P

Skulle vilja veta när på morgonen jag börjar, för det kanske kan bli lite problem om jag börjar för tidigt.. Hade tänkt att jag skulle åka buss dit istället för bil, eftersom det är så långt och blir så dyrt med bensin. Men första bussen från Ljungsbro går 5.30, så jag kan inte börja tidigare än 8 egentligen, om jag ska hinna ordentligt. Och det funkar ju inte, borde väl börja kl 7, anar jag i alla fall. För av någon konstig anledning går inte bussen till Finspång från Linköpings busstation, utan den går från centrum. Illa!! Och det tar ju några minuter och gå mellan.. Hmm.. Jaja, de blir väl kankse bilen i alla fall.. Bara tråkigt och köra skogsvägen nu i det här vädret. Men jag får väl se till och ta Audin, så jag kommer fram :P Hehe.. Så får Benny köra Renualten :P Hehe..

Idag har jag gjort absolut ingenting. Ingenting!! Det var hur länge som helst sen som jag kunde göra vad jag ville :P Har ju vart så himla mycket skolgrejer och tänka på och sånt, men nu är det ju inte det längre. Så jag har hunnit med och kollat på 3 filmer idag! :P Utan att somna, dessutom :P Och det är ju ovanligt.. Hehe.. Jag som inte brukar kunna kolla på en film ens utan att somna.

Eller jo, jag har faktiskt vart ute och skottat snö! Så någonting har jag ju gjort! Men det har säkert snöat igen, allt som jag skottat.. Skottade utanför garaget, så Benny får upp portarna och kan köra in bilen inatt när han kommer hem.

Nu ska jag ut med Zigge och nattkissa! :)

Puss å god natt!! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men wonderfull att inte göra nånting!! Inga "måsten". :D Skönt!

Hm det lät krångligt m bussen.. Svårt när du inte fått reda på hur du ska "praoa" :) Kram

2010-01-28 @ 21:29:46
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0