Fullt upp...

Datum:2010-01-03 Tid:22:55:24   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Ja, här är det ju fullt upp som vanligt, hinner knappt aldrig skriva här ju!

Jul och nyår är över, och det är skönt tycker jag! Skönt att vanliga vardagen börjar igen. Eller om en vecka gör den ju det på riktigt, för då börjar ju skolan.

Både igår och idag har jag och Linda pluggat massa ihop. Igår var hon hos mig, och idag åkte jag till henne. Fick massor gjort, och det är bra! De hade en jättesöt liten kattunge också! Ååå, gud, hon var så söt!! Nästan så jag funderade på att gömma henne i väskan och ta med henne hem!! ;) Hihi, nä, men hon var jättesöt och jättegosig!

Ja, vad har hänt annars då??

Massor, men jag kommer ändå inte på nåt!! :P

Funderar på det här med glasögon och linser nu igen. Vill ha nya glasögon, men jag har inte hittat några som jag vill ha, inga jag fastnar för. Så jag har börjat och fundera på linser igen. Kankse ska ge det ett försök till. Är exakt ett år sen nu som jag var hos optikern och provade linser. Men då kändes det väl inte bra eller nåt, för jag ville inte ha det. Men det känns bättre nu. Nu vill jag testa igen, så jag funderar på och ringa och se om de har någon tid nu i veckan :)

Sitter också och kollar på mobiler på nätet, är ju snart dags för en ny! :D Vill ha det nu egentligen, men vill ju inte betala dubbelabonemang... :S För min mobil är ju helt konstig nu för tiden. Den stänger av sig mitt i samtal, händer varje dag nu, den skickar inte alltid iväg sms, den tappar mottagningen lite när som. Och när den väl stänger av sig eller hänger sig eller vad det nu är, så tar det flera minuter innan den ens går att starta igen.. :S Ska väl lämna in den igen nu igen se om den kan bli fixad... Men frågan är vad jag ska ha för mobil sen.. tycker alla mobiler är så himla stora, jag vill ju ha en liten, som den jag har! Vill egentligen ha den som jag har, jag gillar den!!

Nä, nu ska jag sluta skriva, det börjar göra ont i mitt lillfinger nu. Vet inte vad som har hänt nu senaste månaden, jag har fått jätteont i mitt lillfinger när jag skriver på datron för länge, eller skriver med vanlig penna för länge. Det känns som om det donnar bort, och att jag tappar känseln i det ännu mera än jag redan gjort. Så det är väl efter tevattenolyckan.. :S Eller om det gör extra ont nu för att det är så kallt ute, för jag kan inte gå ute utan vantar, då känner jag inte lillfingret alls!! :S Plus att de gör jätteont i det!! :S Lite otäckt... :S

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0