Fredag

Datum:2010-04-30 Tid:20:23:41   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Nu var det länge sen jag skrev ordentligt. Men har inte haft lust med det. Har hänt så himla mycket.. Alldeles för mycket... Blir bara så himla besviken på vissa människor, de gör ju inte direkt livet lättare för mig! Som att det ska vara så jävla synd om dem... Bara dem, dem, dem hela tiden.. Men jag då?? Hur jag mår, eller vad känner, tycker och tänker?? Nä, de tänker de inte på inte... Jag skulle faktiskt också vilja ha lite omtanke för en gångs skull... :`( Men, jag kan ju bara konstatera det igen - alla människor behövs inte i mitt liv.

Fy...

Kände bara att jag ville klaga av mig lite... ;)

Idag har i alla fall vart en bra dag, har vart hos Linda hela dagen och pluggat! Och fikat... :P Haha!! Man måste ju göra det för och kunna plugga ju! ;) Men vi var jätteduktiga och fick massa gjort, himla bra. Så det kändes skönt! :)

Valborg idag. Men vad är det? Kolla på brasa och supa? Nej, har nog vuxit ifrån det. Eller så är det bara inte rätt läge nu. Så det blir Valborg hemma i soffan! :)

Nä, nu får det vara nog för idag! Blev väl inget jätteroligt inlägg. Men jag behövde skriva av mig lite, och det är väl det bloggen är till för? :)

Trevlig valborg, alla mina vänner där ute! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Självklart måste man få avreagera sig lite, och skriva det man känner...



Ja du vännen, i sånna där lägen känner man verkligen vilka som verkligen är ens vänner, och vilka man kanske kan leva utan:).



Hoppas du får en fin Valborshelg..Vi ska bara mysa hemma, det e ganska skönt faktiskt.



Kram på dej.

2010-04-30 @ 23:42:35
URL: http://vitaboet.blogspot.com
Postat av: Carro

självklart ska du skriva av dig. Vad du tycker o känner, bloggen är ett perfekt ställe

2010-05-02 @ 21:43:23
Postat av: Juni

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 14:22:41
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0