Tisdag!

Datum:2009-09-08 Tid:09:20:59   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Tänkte först skriva måndag, men de är ju redan tisdag! Tiden går fort när man har roligt, eller vad är de man brukar säga?? :P

Ringde precis Csn för och kolla hur de gick med min ansökan... Är ju inne på tredje veckan i skolan nu, men inte ens fått klart att jag får några pengar. Sist jag ringde, sa de att de var 4 veckors väntetid, och det fanns inget att göra för att skynda på.

Men idag tänkte jag att jag skulle försöka att ringa i alla fall, och kolla hur det ligger till, om väntetiden minskat. Blir runtkopplad till 4 olika personer och tog 30 min innan rätt person svarade, men, när hon väl svarade fixade hon allt!! Hon ringde bara upp a-kassan för att de skulle bekräfta att jag inte fick pengar därifrån längre, och så klickade hon i något på sin dator att allt är ok. Så nu är i alla fall själva ansökan klar, alltså klart ATT jag kommer få pengar. Tyvärr inte NÄR, men ATT! Och de var ju det jag var lite smårädd för, att jag inte skulle få nåt!

Skönt att de är fixat i alla fall!! :D

Idag ska jag till skolan i två timmar bara, har en mekaniklab 12.40-14.40. Tänkte att jag skulle räkna lite hemma innan jag åker in också. :)

Nähä, kankse bäst att förflytta sig till skrivbordet, så jag kan räkna lite innan det är dags att åka till skolan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0