Plugg, plugg, plugg...

Datum:2009-09-21 Tid:16:09:48   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Ja, nu har det börjar på riktigt, pluggandet. Har vart en månads mjukstart ungefär. Men nu sätter det igång på riktigt! Har massa och göra och första proven kommer nästa vecka.

Så hädanefter måste jag se till att plugga lite varje dag, det har jag inte behövt hittills.

Hade bara en kort CAD-lektion idag, så vi slutade klockan 12. Jag och Linda från klassen gick ner till stan och stosade omkring lite och fikade. Himla trevligt! Var så länge sen jag var på stan och fikade, så de var verkligen dags! Åt en jättegod macka med skinka, pesto och mozarella.

Och nu är de bara att sätta igång med allt pluggande... Måste räkna lite matte och lite mekanik. Kankse cadda lite, om jag hinner och orkar.

Lika bra att sätta fart!! :)


Ååå, förensten, Anna Anka är ju på tv ikväll igen! Hollywoodfruar eller vad det heter. Såg förra veckan, och vet inte riktigt vad jag tycker om den människan. Är hon så eller spelar hon bara?? Haha!! Kan inte vara lätt att inte "vara något" själv, att bara vara sällakapsdam till sin man hela tiden! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0