Nackspärr...

Datum:2009-09-28 Tid:20:22:13   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Ja, nackspärr, det är precis vad jag har fått...

Tror att det är provkuddens fel. Har antagligen sovit lite konstigt på den :S Så som det känns nu är den verkligen inte värd 1300 kr!! Haha!!!

Tar nog min gamla kudde inatt igen ;)

Har smörjt nacken med Voltaren gel och tagit ett par tabletter. Och nu har jag precis suttit med vetekudden runt halsen, det var riktigt skönt och bra! Känns mycket bättre! :)

Hyresvärden var här förut och kollade om det var någon fukt i väggen i sovrummet. Och det var det. Men han visste ändå inte vad han skulle göra åt det. Och han visste heller inte om det var mögel eller inte. Han tog fönsterputs (?!?!?!) på väggen och tvättade bort det vita och gröna, så det är ju borta för tillfället i alla fall. Tror att han sa att han skulle skära bort tapeten och kolla hur det såg ut bakom också.

Och om det nu är så att han ska skära bort tapeten, måste det ju sättas upp ny tapet. Så frågan är vad man ska välja för någon då? :) Om det nu inte finns några gamla rullar av den som vi har. Men det skulle ju vara kul med något nytt, även om jag gillat den tapeten vi har nu, med små rosa rosor på :)

Nä, nu ska jag gå och göra mig en stor kopp te och kolla på Simon och Thomas i Sveriges fulaste hem! Sen Ankan!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0