Lilla Kajsa!!

Datum:2009-09-15 Tid:20:35:50   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer


Har precis var och hälsat på Anna, Jocke och lilla Kajsa. Hon var såååå söt!! Satt i soffan och höll henne, så mysigt! Var länge sen jag höll en så liten bebis, måste vara Nova sist, och de är ju två år sen. Så man hinner ju glömma bort hur små de är mellan gångerna! :)

Hon var hur söt som helst i alla fall!!

Och jag tycker att det var så himla härligt att se familjen Nilsson! Det märks verkligen hur glada och stolta de är över sin dotter. Speciellt pappa Jocke, han kan nästan inte ta ögonen ifrån sin lilla tjej! Ja, härligt att se, helt enkelt!!

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te, sen hoppa i säng. Skola redan från 9.30 imorgon!! Tidigt!! :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

fin design :)

kul med liten bebis förresten, hälsa grattis från mig :) kram

2009-09-16 @ 13:22:34
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0