Iittala-skålar och bebis på g!!

Datum:2009-09-08 Tid:22:12:04   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Jag är helt kär i de här skålarna! Tycker de är så himla fina och mysiga, och de finns i regnbågens alla färger! Skulle vilja ha en rosa skål och en i vanligt genomskinligt glas. Bara ha ståendes på bordet för de är fina! Eller med nåt i! :)

Ja, jag gillar dem massa!! :D


Jag sitter här och är jättenervös också!! Annas vatten har gått!!! Så det kan komma ut en bebis när som helst nu!!! :D Men jag är jättenervös.. Fattar inte varför egentligen, men de är jag! Har vart de länge på ett sätt liksom, men nu, nu ÄR JAG NERVÖS!!! Garanterat mer nervös än någon av de blivande föräldrarna! Men det ska bli så kul, och jag är så glad för deras skull, att de snart kommer ha en liten tjej i sin familj, som de så länge har grömt om! Åå, de är så att jag blir tårögd bara jag tänker på det!! Jag har blivit så himla känslig senaste tiden!! Hur som helst, så hoppas jag att det går jättebra för Anna och Jocke nu när det väl är dags. Att allt kommer gå bra och snabbt och smidigt och inte alls göra ont! För snart har de sin lilla tjej i sina armar ♥


Imorgon är jag hemma från skolan, tänkte jag. Har bara en lektion, och den har jag nästan gjort klart. Så jag ska sitta hemma och ränka istället. Och så blir Zigge glad också, han slipper vara ensam! :)

Nu ska jag strax hoppa i säng! (Om jag nu kan sova, kommer ju ligga på helspänn IFALL mobilen ringer eller jag får ett sms, om de på g in till BB eller nåt sånt!! ♥)

God Natt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0