Hmm..

Datum:2009-09-09 Tid:14:21:34   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Jaha, då har nästan halva dagen gått, och jag har fortfarande inte börjat plugga :P Man fastnar väldigt lätt här framför datorn...

Men jag har gjort lite nytta idag i allafal! Jag cyklade bort till bibloteket och skrev ut pappren från Csn, så att skolan kan fylla dem imorgon. Och så var jag inne på Hemköp och köpte morötter till kalopsen! :)

Just de kalopsen ja.. Den kanske jag ska gå och sätta på, det tar ju ett tag :P För mannen lär väl vara hungrig när han kommer från jobbet! :) Jag åt precis lassange-resterna från igår, lite sen lunch, så jag kan ju gärna vänta med middagen! :P

Jag är med i en tävling föresten!! :D Många som har olika tävlingar på sina bloggar överallt! Nu hittade jag en som jag absolut vill vinna! :D En tjej som lottar ut en design, en jättefin design! Så nu håller jag tummarna att jag bloir den lyckliga vinnaren!! :D Kolla själva: http://pitetjej.webblogg.se/2009/september/vill-du-ha-den-har-designen.html 

Nä, sätta på kalopsen, sen plugga...

Föresten, ingen bebis än.. Men snart... ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna att du vinner!! Sånt är ju jättekul!! Kram kram

2009-09-09 @ 18:50:20
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja man kan ju undra! Väldigt skumt! Det kanske bor larver i väggarna eller nått.... :)

2009-09-10 @ 20:05:09
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0