Hej hopp!!

Datum:2009-09-15 Tid:17:35:34   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Kolla min nya design som jag vann!! Är den inte för fin?!? :)

Har precis kommit hem från skolan, gjort mat och ätit. Gjorde nog världens godaste mat idag! De var så gott så jag vet inte vad!! :P Benny sa att han ville ha något typ som kassler i ugn, med annanasskivor och kasslerskivor och sånt. Visste inte riktigt exakt vad det var han menade, men jag gjorde till nåt bara, tog vad som fanns i skåpen! Och de blev bara såååå gott!! :) Kassler, annanas, champinjoner, lite såsigt, massa paprikapulver och lite ost över, sen in i ugnen! Så smidigt, och såååå gott! Till och med så jag tog ett kort på maten:

 

Passade ju på och tömma mobilen på bilder också. Och det fanns ju ganska mycket gammalt, som jag tänkt lägga upp här, men inte gjort!

 

Till exempel fanns de bilder från i helgen, när jag planterade lite :P Vi har två krukor som står utanför ytterdörren, med gamla vissna penseér i. Och de är INTE fina, kan jag lova! Har stört mig på dem rätt länge nu, och väntade väl in i det sista på att någon annan i huset skulle ta tag i planteringen och plantera nåt nytt i krukorna. Men i helgen fick jag nog!! Åkte in till Plantagen och köpte jord och ljung, och sen planterade jag och Zigge! :) Zigge var självklart med, och satt på verandan och vaktade, medans jag höll på! :P

Betydligt mycket bättre än innan!!


Vakthunden!!




Hade också bild på när Zigge badade sist! :) Här på bilden sitter han och väntar på att schampoot ska verka klart, skulle sitta i 5 min. Lite som inpackning för hunden kankse!! ;)


Är han inte för söt?? :)


Nä, nu ska jag gå och slå in ett par paket till lilla Kajsa! :) Sen kankse plugga lite grann.. Eller tvätta ett till fönster. Tar världens tid att tvätta fönstrena här hemma!! Tar ungefär en timme/fönster!! Är ju så många sidor och så små rutor.. :S Men efteråt tejpas de ju, så då kan vi ju inte tvätta dem på hela hösten/vintern/våren!! :P Det är ju det bästa!! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja designen är jättefin!! Kul att du vann, (igen)!! Du är så fin på det kortet oxå! :D :D kram kram

2009-09-15 @ 19:45:22
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Vilken snygg blogg!

2009-09-15 @ 20:08:04
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0