Choklad!

Datum:2009-09-10 Tid:22:14:46   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Choklad är ju bland det bästa som finns! Speciellt vanlig Marabouchoklad, den slår allt! Så ska jag köpa choklad, är det alltid Marabou som gäller. Men jag skulle vilja testa den här nya chokladen från Lindt, med chokladmoussefyllning. Finns tydligen med mjölkchoklad-, hasselnöt- och mörk choklad-fyllning. Har kollat efter dem på Hemköp här, men de finns inte där. Kankse ska be Benny åka förbi Maxi på vägen hem imorgon och kolla om de finns där? :P

 

Ja, jag tycker de ser goda ut i alla fall!! Är ju fredag och fredagsmys imorgon ju, då måste man väl ha lite choklad?? :P

 

Undrar massa hur de går för Anna och Jocke. De är inne på BB nu. Tror jag i alla fall, har inte hört nåt på några timmar. Och mobilen är avstängd, så jag antar att de är där inne än. Undrar om de har kommit någon liten tjej än! Eller om Anna är där inne och bara plågas och har jätteont... Usch! Jobbigt och inte veta!!

Hoppas i alla fall att allt går bra och bebisflickan kommer ut nu! Så vi kankse ska komma och hälsa på henne någon gång under helgen eller nåt, när de orkar ta emot besök! Måste ju vara jättejobbigt sådär i början, alla vill ju komma och kolla på underverket! Och man kanske inte vill ha massa folk springandes runt sig heller, man kankse inte känner sig så jättefräsch dagarna efter en förlossning?

Tänker på dem hela tiden i alla fall!! ♥


Måste säga grattis till min Sandra som fyller år idag också!! :D

GRATTIS, GRATTIS!!!! :D

 

Nu ska jag nog gå och lägga mig vartefter, är trött och huvudvärken sitter i än.

Ingen skola imorgon, utan plugg hemma och så ska jag tvätta!

God Natt!!


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅååh herregud.... den chokladen verkar ju vara ett MÅSTE... skit oxå.. Nu vill ju jag oxå ha ögonen öppna! hihi Kram på dä

2009-09-12 @ 09:23:05
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0