Spådamen...

Datum:2009-10-04 Tid:19:44:03   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Japp, idag har jag gjort något väldigt spännande! Jag har varit hos en spåtant! :D

Och det var riktigt bra. Allt som hon sa om mig och mina nära och kära stämmde precis. ALLT!! Jättehäftigt!! Sen kan man ju inte veta om exakt allt hon säger om framtiden stämmer, men, varför skulle det inte? Varför skulle inte det stämma, när allt hon sagt som redan har hänt, har stämt??


Ja, de är spännande...


Skulle egentligen villa skriva allt, samtidigt som jag inte vill.. Vet att det finns några som läser som inte vill veta. Sen finns det några som jag vill att de inte ska veta, som jag vet läser här.


Nä, de som vill veta och de som jag vill berätta för, berättar jag för i riktigta livet!


Hur som helst, coolt var det!! :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

What? Nu blev jag nyfiken.. Får jag åtminstone fråga var du gick, och vad det kostade? Skulle med vilja gå på något sånt om dom verkligen kan berätta saker som skett, är det ju något att väga in att tro på ;) Kram!

2009-10-05 @ 19:40:22
Postat av: Malin

Wiiho ja d va kul!! :P Glömde fråga dej lite nu när vi möttes o "bytte" Zigge!! Mina tankar har iaf snurrat heeeela dagen :D Spännande!! Take care M

2009-10-05 @ 20:05:26
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0