Nya Marabouchokladen!

Datum:2009-10-22 Tid:15:08:44   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Igår var jag inne på Hemköp en snabbis och handlade lite till middagen. Och vet ni vad de stod och packade upp för någonting då?? Två nya typer av Marabou chokladkakor!!! :D Haha!! Så de var jag ju tvungen att köpa och testa... :P

De hade ju inte ens fått upp själva stället som kakorna skulle stå i när jag gick förbi, så jag såg ju inget pris på dem. Men fick nästan en chock när jag såg på kvittot vad de kostade.. 20 kr/st, och då var det typ 130g i varje, tror jag!!

Så jag och Benny provade igår kväll... Men nej, ingen höjdare, tycker jag... Den ena var någon hallon-yoghurtfyllning i. Ganska fräsch i smaken och helt ok. Tänker inte köpa den igen, så god var den inte, men ändå hel ok!

Den andra var kolafyllning med valnötter, var typ som en center i fyllningen och sen med valnötssmak. Men nej, den var inte god! Valnötssmaken förstörde det hela!!

Har väl ett bevis till på att de inte var så jättegoda, chokladkakorna ligger kvar i köket än, med bara ett par bitar tagna igår när vi smakade.. Och det hade de ju inte gjort om de var goda!! :P Eller så kankse det är för att jag har ont i halsen och inte kan svälja som vanligt.. :P Haha!!


Men det är väl så, orginalet är bäst, helt vanlig Marabou mjölkchoklad är ju helt klart godast!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0