Måndag igen...

Datum:2009-10-26 Tid:19:30:24   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Jahopp, då var det måndag igen... Eller, måndagen är ju strax slut :)

Helgen gick fort, som alltid.. I lördags var jag, Benny och Zigge ute hos Bennys föräldrar. Benny och Börje grejade med bilen, och jag, Gertie och Zigge var inne och pluggade och sydde lite :) Sydde till nya överdraget till hallbänken, så den är helt klar nu! Blev jättebra! :)

Vi fick massa älgkött med oss hem också, så idag har vi ätit älgfärsbiffar :) Var jättegott!! Lyckades få till biffarna så himla bra, tyckte jag :P Så tack så jättemycket för allt kött, Börje o Gertie, det var jättesnällt!! ♥

Söndagen var lugn, jag pluggade en hel del. Är tur att jag har Benny och fråga om alla el-grejer, annars vet jag inte hur det hade gått!! För vår ellärare är inte så bra på och förklara, enligt mig. Men så fort Benny förklarar, då fattar jag!! Och det är ju bra med repetiotioner för honom med ;)

Vi var en liten sväng på Ljungs Slott igår också, det var höstmarknad där. Var där tillsammans med hela familjen Nilsson :) Men marknaden var inte alls mycket och ha... Jättelitet och inte alls så mycket grejer. Ändå mysigt alltså, men nej, inte helt bra! Väntar tills Ekenäs istället, där är det på riktigt!! ;)

Jag vill ha en ny mobil!!!!!!!! Har kollat lite nu ett tag, och tror att jag kommit fråm till vilken jag vill ha... ;) Kankse, i alla fall... den verkar bra, tycker jag :) Sony Ericsson Satio lutar det åt! :D Kankse röd... Eller silver, som jag har nu.. Eller svart... Kan faktiskt tänka mig vilken färg som helst av dem, och det är ju inte vanligt :P

Visst ser den bra ut ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0