Lite från helgen!

Datum:2009-10-22 Tid:11:28:00   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Tisdags kväll:
Jag sitter här i soffan än, och har gjort det nästan hela tiden sen jag kom hem. :P Benny jobbar över än, han skickade precis sms och skrev att det skulle ta extra lång tid... Så han kommer väl inatt eller nåt.

Fick lite sällskap tidigare under kvällen, Tessan kom ner och var lite pratsugen! :) Och det var ju jag med, eftersom jag sitter här helt själv :P Så vi pratade bort ett par timmar :)

Nu är jag nyduschad och väntar på Husfruar som börjar snart! Men tänkte att jag skulle uppdatera lite här innan det börjar!


Var uppe hos Sandra förra fredagen. Här är hennes nya älskling, lilla Donna! Jättesöt! :)



Sandra ♥



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaha...


Det som står över sträcket skrev jag i tisdags kväll, men mitt i allt uppladdande av bilder, hängde sig allt, och jag blev irriterad och stängde av hela datron! Men det sparades tydligen, så jag fortsätter väl idag och hoppas att det går bättre med bilderna!


Här är lite bilder från i fredags, när jag var i S:t Anna med Amanda!



Amanda och Wilma



Jag och Wilma



Nere vid vattnet :)



På vägen hem bev Wilma lite busig och skulle leka med pinnar :)



Amanda ♥



I lördags fyllde Malin år och då var det lite partaj hos henne! :D Hon bjöd på jättegod mat, pastasalladbuffé och det var en jättetrevlig kväll! :)



Alla sjunger för födelsedagsbarnet! ♥




Jättehärlig buffé!




Benny och Ankan




Vi ♥ Och Benny ska larva sig som vanligt :P




Jenny




Martin och Marcus




Alla är helt inne i ätandet ;)




Malin och Johan




Paketöppning :)




Johan, Elin, Marie, Malin och Sofie




Peter, Johan och jag




Daniel, Ankan, Martin och Johan




Jenny och jag




Marcus gitarr åkte fram



Ja, det var väl lite av alla de bilderna jag hade i kameran!

Nu ska jag gå och göra en ny kopp te, drack en innan jag började skriva, och det var jätteskönt för halsen! Så det kommer nog bli te hela dagen idag! Så himla typiskt och bli sjuk precis idag också, för idag börjar en ny kurs i skolan. En kommunikationskurs. Och jag vill ju vara med från början!! Får hoppas att det mest är information om kursen och så idag. Men mina gulliga klasskamrater skulle ta papper och sånt till mig, om vi nu får nåt idag! :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0