Inlägg nr 400!!!

Datum:2009-10-27 Tid:11:00:23   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Japp, dethär blir tydligen inlägg nummer 400 i den här bloggen! :P

Sitter här och har precis ätit frukost och börjar faktiskt bli lite småtrött.. Har vart uppe sen kvart i sex imorse :P Skjutsade Benny till Ljungsbro City då, till bussen. Och när jag kom hem igen, kunde jag inte somna om. Låg och läste en bok i en timme ungefär, gick upp och duschade och tände en brasa och sen satte jag mig och pluggade! Duktigt!! :P Haha!! Så jag har nog faktiskt fattat lite idag... Alltså om elen, det börjar klarna lite.

Nu ska jag snart ut med Zigge, sen åka till skolan. Samma sak idag, bara en el-lektion. Fast idag är det absolut sista dagen som jag inte går full skoldag. Från och med imorgon och ända fram till jul är det fulla dagar som gäller. Ingen sovmorgon mera!!

Imorogn börjar vi även en ny kurs igen, reglerteknik. De ska bli intressant, har inte direkt läst någon regler förut :) Kul med nåt HELT nytt!! :D

Imorgon ska vi åka till S:t Anna efter skolan/jobbet också, och fira Victor!! Han fyller år imorgon!! :D Säger grattis till honom redan nu!! :D

Victor 22 år!!! GRATTIS!!! :D


Hmm, tror att Victor börjar komma ifatt mig i åren... Han blir 22 år imorgon. Och jag tror fortfarande att jag är 22 år :P Har knappt kommit över att jag faktiskt idag är 23 år. Och då blir jag alltså 24 om 2 veckor.. 24!!!!!!! :O Nästan så jag känner mig gammal nu ju.... :( Jag vill också vara 22!! :P

 

Nu ska jag ut med Zigge, sen åka till skolan!!

 

Puss å hej!!


Kommentarer
Postat av: Björn

Hmm, tänk på vad du skriver flicka lilla, tycker inte 24 är gammalt alls ;)

2009-11-03 @ 21:49:48
Postat av: Madde

Men Lollo, du är ju bara barnet.....Vänta tills nästa år då du blir 25, då kan man kalla dig gammal...Se jag fyller snart 27, bara 3år kvar till 30 undrar vem som ska känna sig gammal!!! :))

Kramar

2009-11-04 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0