Hej hopp!!

Datum:2009-10-15 Tid:15:52:53   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Sitter här och har precis pluggat massor, och det gick riktigt bra!! Klarade nästan allt som jag hade plannerat och göra idag! Känns riktigt bra! :D

Så nu tar jag nog helg från skolan! :D

Imorgon ska jag åka till S:t Anna och ta hand om min lilla syster lite på eftermiddagen och kvällen. Fast Victor är nog hemma också, så jag får väl vara branvakt till båda två!! :P Haha!

Det har vart många kalas senaste tiden, alltid någon som fyller år. Har ínte visat några bilder från senaste kalasen, så det kankse är dag!

Mamma fyllde ju år för nästan en månad sen, 19 september. Åt jättegod smörgåstårta och tårta då!


Den goda smörgåstårtan


Mamma får paket :)


Hon fick en jättestor tekorg med massa teer och choklad och kex i! Och en tekanna!


Den supergoda chokladmoussetårtan!!



29 september blev Nova 2 år, så då var det dags för kalas igen!! :)

Nova får hjälp av gammelmormor att öppna paket :)

Ingrid och Magnus hjälper också till lite :)


Nova blåser ut ljuset!


Massa gott godis på tårtan!!


Kankse ska gå och börja lite med maten då, Benny kommer nog hem snart. De har vart på Tekniska Mässan med jobbet idag, fuskigt!! Vi skulle åkt med skolan egentligen, igår... Men det blev tyvärr inte så. :( Tekniska Mässan är ju jättekul och gå på, vi var där varje år under gymnasiet. Så det blev jag besviken på, att jag inte fick åka!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0