God morgon!

Datum:2009-10-16 Tid:08:47:44   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Eller god förmiddag kankse jag ska säga, känns som om jag vart uppe hur länge som helst, trots klockan bara är 8.39 :)

Men jag vaknade kl 6 när Benny gick till jobbet och kunde inte somna om, trots att jag är ledig idag. Men jag har hunnit med massor på morgonen, tvättat två maskiner tvätt, duschat, ätit frukost och pluggat! Så det är ju bra!

Snart ska jag börja packa lite, ska ju till S:t Anna idag! :D Tänkte att jag skulle sova över, blir ju så sent ikväll innan mamma och pappa är hemma, och jag vill ju inte åka hem direkt när de kommer heller, jag vill ju prata med dem lite! Och jag är ju alltid så himla trött på kvällarna, så det känns inte så lockande att sitta och köra bil i 10 mil ikväll. Så jag åker hem imorgon på förmiddagen istället! :)

Så ikväll blir det syskonen Pettersson-mys!! ;) Haha!!



Kan ju också säga att Ballerina med pepparkaka var helt ok. Inte jättegoda, men ok. Äter nog hellre "vanliga" balleria för sig, och pepparkaka för sig! :P

Nä, hämta sista tvätten och sen packa lite då! :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

sv: Ja visst blev den super snygg!!! Jag önskar jag kunde fixa sånt där själv. :)

2009-10-16 @ 11:44:04
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0