Go-girl!!

Datum:2009-10-23 Tid:19:16:57   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Köpte en Amelia-tidning idag när jag var och handlade. Och hittade nåt väldigt konstigt där i... Eller kankse väldigt smart, jag vet inte :P

Någonting som heter go-girl, en sorts tratt som gör att tjejer kan stå upp och kissa. Hmm... Ja, jag vet inte, kanske är smidigt om man är ute i vildmarken på vintern och behöver kissa, och kanske inte behöver dra ner byxorna lika mycket som annars :P

Haha, vad tror ni?? :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmm nja jag tycker inte att det är ngt för mej iallafall.. Men inte lika äcklig som menskoppen!! urk! Men smaken är väl som baken :D Min bak kommer nog att lysa som en lykta i svamp skogen som vanligt hädan efter! kram m

2009-10-23 @ 21:06:00
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0