Fredagsmyyyysssss :)

Datum:2009-10-23 Tid:19:27:11   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Nu är det fredagsmyyyssss!!! :D :D :D

Känner mig faktiskt mycket bättre idag, inget i örat och knappt nåt i halsen. Jättekonstigt. I alla fall det med halsen, man brukar ju alltid ha ont i några dagar.. Men, det kankse kommer igen..

Har vart med Zigge till vetrerinären idag. Kollade hans tänder lite, speciellt en tand som är lite inflammerad. Så han har inte världens bästa andedräkt längre.. :S På fredag om en vecka ska han tillbaka igen och de ska ta itur med munnen ordentligt.

Annars har det inte hänt så mycket idag... Mest bara varit, suttit lite vid datorn, läst lite och ja, inte gjort nåt helt enkelt. Skönt de med!!

Imorgon tror jag vi ska åka till Bennys föräldrar och hämta vinterdäcken, plus att Benny skulle kolla bromsarna på bilen tror jag.

Och på söndag vill jag gå bort till Ljungs Slott, det ska tydligen vara höstmarknad där :) Kan ju vara kul! :) Längtar tills Ekenäs julmarknad, den är snart!! Den börjar på min födelsedag, kankse skulle fira födelsedagen där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0