Vaccin??

Datum:2009-11-03 Tid:19:18:09   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer


Sitter och funderar på vaccinering mot svininfluensan. Vaccineringen börjar idag för oss här i Ljungsbro. Och jag vet inte hur jag ska göra!! Håller på och funderar fram och tillbaka hela tiden... Varför ska man, eller varför ska man inte??

Måste bestämma mig tills på torsdag, för då är nästa drop-in tid på vc i Ljungsbro. Och om jag nu bestämmer mig för att ta spruten, vill jag göra det då.

Ska ni ta spruten?? Varför eller varför inte??

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska inte ta sprutan. Är ju jä...gt sprut rädd ju. Sen så är det för alla eventuella biverkningar som de inte vet om än. Men jag är nog inte glad OM jag får influensan.. Då kanske jag ångrar mej :S Lycka till i beslutet! Kram M

2009-11-04 @ 18:52:57
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0