Måndag...

Datum:2009-11-09 Tid:20:01:12   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer


Japp, nu har måndagen gått också. Vart i skolan som vanligt. Hade lite extra sovmorgon, läraren var sjuk. Kommer ha det imorogn också, skönt!! :)

Har haft tårtkalas här hemma!! :P Haha!! Bakde en provtårta, delade på mitten och fyllde med olika saker. Sen sa jag åt Tobbe och Tessan att komma ner och äta och bedömma vilken som var bäst. Ja, jag och Benny åt självklart också :P Kände att jag ville prova och göra tårtan en gång innan jag gör den "på riktigt". Men det blev riktigt bra, båda två! :)

Jag är så himla trött på de här gråa vädret som är nu!! Fasen, blir ju nästan deprimerad ju... :( Usch!! Jag vill ha lite sol!! Sol eller snö, vad som helt, bara det blir lite ljusare!

BLÄÄÄÄÄ!!!!

Blä igen...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis på födelsedagen! Hoppas din dag varit bra. :) Jag såg på facebook att du fyllde idag så jag hoppas det stämmer. hehe! :)

2009-11-12 @ 21:37:21
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/
Postat av: Evelina

vi som inte var med på ditt födelsedagsfirande vill veta hur det var! :P kram

2009-11-17 @ 14:29:53
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0