Kajsas dop!

Datum:2009-11-24 Tid:14:36:30   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

I lördags var det Kajsas dop och Annas födelsedag! :) Dopet gick jättebra, Kajsa sov hela första halvan, fram tills prästen hade vatten på hennes huvud. Lite bilder från dopet:

Det var dubbeldop, en liten killa döptes samtidigt :)






Prästen och Kajsa



Therese läste en jättefin dikt till Kajsa!



Nydöpt!



Familjen Nilsson med Kajsas faddrar



På fikat efter dopen avsöljade Jocke stolt för alla att de hade förlovat sig!! :)



Massa, massa paketöppning!




Kajsas alla presenter!!



Kajsas present från mig och Benny, en kristallkub med Kajsa i :) Tyckte den var jättehäftig!!



Japp, de var lite bilder från dopet det! :) Kajsa var så himla snäll hela tiden!

 

Nu ska jag gå och kolla i skåpen om det finna nåt vettigt att tillaga till middagen senare :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, vilken fin present ni gav henne! nu blir jag nästan avis.. vill oxå ha sån på mina barn! :P

2009-11-25 @ 16:36:54
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0