1:or och 0:or...

Datum:2009-11-04 Tid:21:28:44   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer


Japp, 1:or och 0:or är allt jag ser nu... Har läst massa styrteknik nu ikväll, så pass mycket så det nästan snurrar lite :P Och om alla olika kretsar: och, icke, eller, nor, nand, xor... Fast det är väldigt intressant! Förstår om man kunde de där och tänkte så när man jobbade på Cloetta, då kankse livet där hade vart mycket lättare!! ;)

Jaja, intressant är det i alla fall! :D

Nu ska jag nog gå ut och gå en sväng med Zigge, sen krypa ner i sängen. Är jättetrött redan!! Eller är nog mer dåsig, har eldat så mycket idag så det är kokhett här inne, till och med så varmt så jag nästan mår lite småilla för att det är för varmt! Fick till och med stänga av fläktarna! Hade det gått att öppna fönstren hade jag garanterat gjort det nu kan jag säga!! Men, man kankse inte ska klaga när det väl är varmt... ;)

Och de här med vaccinet... Har bara imorgon på mig och komma fram till hur jag ska göra... För OM jag ska ta den, blir de imorgon kl 14, när de öppnar..

Har nog bestämt mig om hur jag ska göra, i alla fall till 98%. Hehe.. Men jag kankse ändrar mig under morgondagen, det vet man ju aldrig.. :P


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för lite peppning! Det behöver jag ibland när jag känner mig låg. Du har så rätt i det du säger.. man måste vara 100% inställd på det alltså. Och det är inte jag i nuläget, men jag vet att detta är det jag vill göra och jag vet att jag kan. Problemet är bara att jag inte har någon motivation just nu och jag liksom försvårar allt i huvudet! Om du förstår vad jag menar!? Sen har jag jätte svårt och sitta och plugga, jag måste lära mig att prioritera plugget. :) Och ja det är en himla tur att man har fler chanser på sig. :) hur går det för dig och pluggandet då?

2009-11-06 @ 17:45:17
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0