Urban...

Datum:2009-05-24 Tid:00:43:53   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Har suttit här ikväll och försökt rensa lite i datorn. Börjar bli fullt  på hårddisken.. :S

Tagit bort filmer jag inte kommer se, musik och bilder som finns i tusen exemplar på samma sak fast från olika vinklar! :P Haha!! Fattar inte att jag lyckas ta så mycket kort! Och jag rensar ju aldrig bland dem heller! Som förut idag, när vi var och plockade blommor, tror jag att det blev 76 kort eller nåt. 76 ST!!!! Kankse är lite väl.. :P


När jag gick igenom gamla kort hittade jag den här! Min kära Urban!! :D
Bennys Audi står längst bort och min Urban är den vänstra av de två bilarna.
Undrar om han har det bra nu, Urban... :S


Har även bakat en blåbärscheescake till imorogn, för då får vi besök! :D

Nu är jag riktigt trött, så det blir dags att hoppa i säng!

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

åhh..Urban.. jag saknar honom! Vi hade de väldigt roligt vi tre.. du, jag å urban!!

2009-05-24 @ 11:25:18
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0