Tisdag!

Datum:2009-05-19 Tid:17:44:18   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Idag har jag vart inne på Arbetsförmedlingen och rapporterat mina sökta jobb, som vanligt. Benny var med in också, så vi stannade till lite på Ikea och kollade sängram och bord och lite sånt, som vi ska köpa sen efter flytten. Kolla och drömma lite i alla fall!

Hittade jättefina mat och vattenskålar på Ikea också, och en nytt underlägg som vi köpte till Zigge! Och han åt och drack så glatt ur dem, så det blev nog bra! :)


Fina va? :)


Det är kungakronor i botten på skålarna! :D

Nu har jag precis sålt vårt köksbord och soffbord. Var en kille här nu och hämtade grejerna. Så tomt det är nu! Ingenting i köket, och ingenting framför soffan! Ställde dit det lilla silvriga runda bordet, bara för att det ska vara nåt där! Men det är ju bara fjärkontrollerna och ett ljus som får plats där, sen är de ju fullt! Så vart jag ska sitta och äta sen vet jag inte.. ;)

Imorgon är det partaj på jobbet, eller mitt gamla jobb, får jag väl säga, även fast jag fortfarande kallar Cloetta för jobbet. Min gamla avdelning ska ha fest, och har bjudit in oss som slutade i julas. Det tycker jag var jättegulligt av dem!! :D Så det ska bli kul att se alla igen, även fast jag tror det kommer kännas konstigt. Det är ju inte som förr!! Men jätte, jättesnällt av dem att tänka på oss som försvann i julas! :D

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite tror jag. Känner mig inte hundra i kroppen. Är nåt skit som är på g, småsnorig och ont i kroppen.


Såhär låg Zigge i morse, och höll om kossan :)
Jag undrar om Zigge inte gillade att soffbordet försvann, för nu har han legat ute på hallmattan och sovit, ända sen bordet försvann. Och han ligger inte där för att han behöver gå ut, för vi var precia ute. Han kankse gillade att ligga i sin korg bredvid bordet. Bordet kankse skyddade honom lite :)



Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Zigge får äta som en kung alltså :) Vet du.. jag tror bebis gillar plopp! jag har ju aldrig gillat plopp.. jag gillar ju bara center här på jobbet.. men jössös vad gott det var med plopp idag! Smaka en förut.. å jag åt flera stycken.. miniplopp så klart.. hehe

2009-05-19 @ 18:17:58
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0