Onsdag 6 maj 2009

Datum:2009-05-06 Tid:11:03:42   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Glömde ju och skriva i inlägget om nya lägenheten, att blir inflyttning någon gång i mitten av juni! :D :D :D Hon som bor där nu, ska flytta ut den 15 juni, sa hon. Så årets midsommarfirande kankse blir i form av en flytt! :P Hihi!! Skönt att det inte är så långt kvar nu. Om en månad är det ju dags att börja packa på riktigt! Så blir det först flytt, sen jobb, sen skola! Stressig sommar!

Pratade om semester igår, jag och Benny. Vi hade ju pratat om att åka till Gotland i sommar. Har aldrig vart där, och jag tror att det är så fint där! Men det ser nog ganska mörkt ut... Åker vi, vil vi ju vara bort närmare en vecka. Och först är det flytt, och sen ska jag jobba. Efter jobbet är slut, boder skolan börja. Och åka bara över en helg känns lite stressigt... Så vi får väl satsa på Gotland nästa år istället då..

Men någonstans måste vi åka i alla fall!! Det är inte sommar för mig om man inte åker på semster, helst och campar!! :D Så det kommer väl bli helgsemster istället! :)

Onsdag idag då... Tråkigt väder... Regn.. Var är solen? Jag måste ha lite sol, så jag kan sola bort min solbränna, höll jag på och säga! Nä, men nu de här dagarna när det har vart sol, har jag gått i linne. Och man kan ju säga som så, att det ser ut som jag har ett vitt linne på mig när jag är naken. Värsta solbrännan, på vissa ställen.. :P Så skulle ju behöva jämna ut lite.. ;) Annars får jag väl gå ner till solariet :)

Ända planerna som är för dagen, är väl att tvätta lite. Det räcker! Tvätta och sen lyssna på min ljudbok, den är snart slut. :) Och kankse leta fram någon ny ljudbok att lyssna på efter den där. Någon som har nåt förslag på en bra ljudbok? :)

Imrogon ska vi åka till veterinären med Zigge, och kolla om han mår bättre nu. Ta lite prover igen och se om medicinerna han har ätit hjälper. Hoppas verkligen det!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej vännen! Hörde att ni inte kommer till oss nästa lördag :( Trist, men jag förstår att det är mycket nu.... Vad lyssnar du på för sorts ljudbok? Jag har en hel del att välja på, så kom ihåg det framöver när vi träffas....

Ha det så bra! Kram

2009-05-07 @ 22:01:37
Postat av: LillaAnna

Så söta bilder på dig å Zigge :)

2009-05-09 @ 11:45:21
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0