Måndag igen!

Datum:2009-05-11 Tid:12:31:12   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Då var det en ny vecka igen då!

Har precis ringt runt till Linköpings alla frisörer, (känns det som i alla fall) för att hitta nåt bra ställe och klippa och göra slingor på. Både Anna och jag ska göra smma sak, och ville ha tid någonstans samtidigt. Det vanliga stället som Anna brukar gå till, hade inte tid de närmaste två veckorna. Så det blev att börja ringa runt! Eftersom Anna jobbar nu, så ringde jag, eftersom jag är hemma!

Det är jätte, jättemånga frisörer som är så dyra! Jag menar 500 spänn för och klippa sig?!?! Jag kommer ihåg när jag bodde hemma, då kostade det 180 kr att klippa sig i Sörping!! det är lite skillnad det! Så de första åren jag bodde i Linköping, åkte jag till Sörping för att klippa mig! :P

Vi fick i alla fall tid på Brännpunkt imorgon kl 16, båda två! Och det var inte farligt dyrt där heller, trodde det var en av de dyraste ställena. Men tydligen inte! :D

Jag ska klippa topparna bara, sen lägga i ljusa slingor! Vara lite ljus nu till sommaren! :D

Funderar på och ta in Zigge i badrummet och duscha honom lite nu. Sen ska jag söka lite jobb, så jag har det klart till imorgon. För imorogn blir det ju in till stan två gånger, först på förmiddagen till Arbetsförmedlingen, sen eftermiddagen och klippa sig! :D



Kommentarer
Postat av: Evelina

kul med lite ny färg i håret :) nice att känna sig fräsch!



jag ska med till af imorrn.. suger ju, blää! :P

2009-05-11 @ 12:45:04
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Evelina

yes, dit ska jag..

2009-05-11 @ 14:18:54
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: benny brandman

Tror du kommer att bli jättefin i håret:). älskar dig gumman puss puss

2009-05-11 @ 15:04:10
URL: http://bennybrandman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vad roligt att du hittat till min blogg!!!

Och tack för stöttningen!!!

Vi har faktiskt precis varit o fixat kondomer..

HEHE! nee men jag känner att de börjar blir lite si så där... Jag vet att min mamma hade VÄRLDENS problem att bli gravid alla tre ggr!!! och hon var tvungen att äta hormoner för att kunna bli gravid..

Och jag utsätter min kropp för en massa hormoner Och har även opererat mig för att min ena äggstock hade åkt ner så jag kanske bara har 50 procents chans att blir gravdid och med tanke på hur mycket o länge min mamma fick kämpa så tror jag att smartas är att sluta med en massa hormoner och låta kroppen komma till sitt rätta jag! Och som du säger så tror jag att man märker skillnad på sig själv med i humör och å så vidare!

SÅ vi ska testa nu och se hur de går!!!



Vi kanske tycker att de är osmidigt och så vidare men man måste ju alltid testa innan man säger nej!



SÅg även att en kompis till mig påpekade kopperspiral och är de så att man kan sätta in de o de är utan hormoner kan man ju alltid testa det med.

Måste läsa på lite mer om det i så fall om de verkkligen är så!

Ska hälsa hela familjen!



Kramar





2009-05-11 @ 18:41:38
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0