Lista!!

Datum:2009-05-12 Tid:23:06:36   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Har man inget bättre för sig, så kan man ju fylla i sånna här egentligen ganska ointressanta listor! Men det är bra tidsfördriv! :P

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta mjukisbyxor, rosa linne och grå tröja
Vad använder du just nu för skor: Har inte skor på mig inne, bara strupor just nu
Favoritfärg på kläder: Blandat. Svart med något färgstarkt till. Gärna rosa!!

Senaste person som
Sov i din säng:
Benny
Du pratade med: Malin
Du delade en drink med: Tror jag var på och smuttade i någons glas på Valborg, men vems glas det var, det kommer jag inte ihåg :P
Du gick på bio med: Malin
Du gick på stan med: Anna
Skällde på dig: Zigge, kankse :P

Senaste
Låt du hörde:
Hmm, ja, det var väl det som var i bilen på väg hem från frisören. Men vad det var, det kommer jag inte ihåg :P
Film du såg: Bröllopsduellen, såg den igår kväll/natt
Mat du åt: Tonfiskmacka från Subway
Kram: Benny
Puss: Benny
Fest: Valborg, hos Fredrik och Evelina
Känslan: Trött
Ilska: Hmm, säkert nåt med pengar, pengar som jag inte fått... :S
Resa: Bulgarien i september
Glädje: Jag är glad nu!
Dröm: Hmm, den ska jag nog inte berätta om här... ;)
Boken du läste: Åsa Larsson - Till dess din vrede upphör
Personen du träffade: Malin, när hon var uppe och hämtade Zigge
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Sandra
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag nog aldrig gjort...
Gången du var utomhus: Ett par timmar sen
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags
Saken du köpte:
Tamponger :S

Om dig

Namn: Louise
Ålder: 23
Smeknamn: Lollo
Syskon: Lillebror Victor och sladdlillasyster Amanda
Sysselsättning: Arbetslös för tillfället. Men har ändå fullt upp jämt!!
Linje/klass: Förhoppningsvis tillhör jag en klass i höst! :D
Hårfärg: Flerfärgad!!
Ögonfärg: Blå/gröna


Haha, ja, det var väl inget nytt det inte!! Men jag har ju fått 5 min att gå!! ;)

Nu ska jag nog ta med mig datorn in till sängen och kolla på en film eller nåt. Sover helt ensam inatt, Benny jobbar och Zigge ville sova nere hos Malin! Mysigt för Malin och Zigge och sova tillsammans! :)

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0