Kö, kö, kö...

Datum:2009-05-04 Tid:12:33:16   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Har precis pratat med Arbetsförmedlingen nu. Måste ju meddela att jag fått jobb, så de vet det. Och vilken telefonkö!! Herregud! Började på att jag var nummer 113 i kön!! Trodde aldrig jag skulle komma fram..

"Du har plats 113 i kön, vi besvarar ditt samtal så fort vi kan".........plats 107........99........87......62......45....13.....7..... och sen blev det jag!! Gick jättefort!! Eller fort och fort, men kankse 5 minuter, och det är ju ganska snabbt ändå, med tanke på att det var 112 samtal före mig!

Hon som jag pratade med blev helt överlycklig när jag sa att jag fått jobb. Skrattade och var så himla positiv. Så det var ju bara att spela med...

Nu ska jag gå ut med lilla prinsen, sen ska jag nog bege mig ner till Ljungsbro City, måste till banken och sätta in mina pengar. Fick inte in pengarna på kontot den här gången, fick det på en utbetalningsavi. Heter det utbetatalningavi? Eller check kankse? Jaja, ska i alla fall gå dit och lösa in den!!

Annars blir det nog lungt idag. Känner mig sur idag. Vaknade sur. Har inte så mycket lust med nåt, bara vara... Ska nog bara ligga i soffan och lyssna på min ljudbok och mysa med Zigge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0