Joho då!!

Datum:2009-05-22 Tid:18:40:26   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Visst kom vi iväg till Ulfåsa! :D Inte långt efter att jag skrev inlägget, ringde Benny och sa att han var på väg hemåt igen. Så jag gick ut direkt och mötte honom, och så åkte vi!

Fanns mycket fint där! Massa, massa fina trädgårdsmöbler speciellt. Inte så mycket vanliga möbler, mest köksbord. Fanns flera fina ekbord!! :D Men de kostar ju... Kostar ju runt 10 000 kr.. :S Så det blir nog och kolla Blocket sen när det är dags!

Hittade en jättefin divansoffa som jag vill ha också! Divanen var stor som en säng!! :D Haha!! Jättehäftig!!

Nu har vi precis kommit hem och ätit, och jag ska lägga mig och läsa en tidning som jag köpte förut!


Kolla stilen på honom. Halvsitt-ligger i soffan, coola hunden ;)


Zigge sprang och hämtade sitt ben när vi satt och åt.
Ser ju ut som om han skulle ha en cigarr i munnen :D


Sötnosen ♥


Någon som är sugen på hasselbackspotatis och kyckling, tror jag... :P
Nu har vi Bennys köksbord framme, fram tills vi köper ett nytt :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Va fin i håret du är! Du passar jätte bra i denna nya färgen!! Stor kram

2009-05-24 @ 17:52:36
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0